norahansen.blogg.se

Eko på bloggen

Publicerad 2015-03-14 09:18:24 i Allmänt,

Det har varit lite tyst här på sista tiden. Men det har inte hänt mycket alls. Mer än att jag bara suttit hemma. Varenda dag sen i måndags! Så här jobbig brukar inte mina förkylningar vara! Igår var jag ändå på ridlektioner. Tungt var det. Eftersom jag fortfarande är sjuk. Men kunde inte svika Nipsu.  Ina red henne först, sen jag. Hon var ganska lydig. Helt okej liksom. Hon försökte åtminstone inte med några av sina trix som hon har hållt på med på sista tiden. Men dehär med att trava på volt och böja sig var tydligen lite tråkigt! ;)
Kändes ändå riktigt fin. Idag, när jag fick sova typ en 11 timmar ;) Så mår jag mycket bättre! Jag och Mamma ska till stan och kolla på solglasögon snart :D vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela