norahansen.blogg.se

Ridlektioner, Nipsu,Solförmörkelse, Skriftskola, Kaaaaallllt...,

Publicerad 2015-03-21 10:57:13 i Allmänt,

Cha cha!
Tänkte ge er en uppdatering :)
 
Fredag: Skoldagen kändes lång, men en sak som var väldigt spännande var att det var solförmörkelse!
Vi fick titta genom speciella glas, och några andra mojänger. Det var sjukt coolt!
Ridlektioner var det också förståss. Red Nipsu på första lektionen. Och jag kan säga att jag är helt nöjd. Om man skulle sammanfatta så var hon 50% jobbig. 50% Jättesuperbra. Galoppen gick så bra att jag nästan blev förvånad. Hade typ väntat mig att hon skulle skena och bocka iväg. Sen red H henne. Det funkade också bra :)
 
Lördag: Steg upp kl.8. Rippi (eller skriftskola) Kom just hem därifrån. Har varit nu i typ 1,5 timmar och samlat in pengar. Det är noll grader och blåsigt. Usch,jag frös typ ihjäl. svinkallt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela