norahansen.blogg.se

Schabrak drömmar

Publicerad 2015-03-29 20:29:42 i Allmänt,

Det finns så många snygga schbrak nuförtiden. Vill ha allihop typ! 
Jag kan säga vilka jag gillar bäst :)
 
Allroundschabrak Ryan Gold Medal®
Allroundschabrak Elegance LAMI-CELL
Skulle jättegärna vilja köpa ett vitt schabrak någongång. Dom här två är jättefina och min favoriter!
Det med blå kant är jättesnygg. Tycker Nipsu skulle vara ursnygg i det schbraket.
Det andra är kanske lite mer enkelt och simpelt. Men gillar formen på det. Och det sticker faktiskt ut lite :)
Allroundschabrak Stroller Gold Medal®
Allroundschabrak Angelzark Gold Medal®
Tycker båda de här schabracken är megafina. 
Den första mörkblåa, skulle jag tycka var så snyggt på en fux till exempel. Man kan också matcha det bra med andra saker, så som benskydd och pannband och sånt.
Det royalblåa schbraket är bara så klockrent. Älskar bling blinget på sidan!
Jag tror detta schabrack kan bli mitt nästa inköp ;)
Allroundschabrak Monster Showmaster®
 
Allroundschabrak Corlandus Gold Medal®
Det här är kanske lite mer ponnyschabrak enligt mig. Det första är bara sååå sött. Har funderat många gånger om kanske Wilma skulle vilja ha ett? ;)
Det andra är ganska vanligt med en fin röd färg. Jag har ju färgen RÖD åt Nipsu så detta skulle vara jättefint som mitt röda schabrak!
 
 
Detta var mina favoriter? Vilka är era? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela