norahansen.blogg.se

Sjukt dåligt väder = Shopping!

Publicerad 2015-03-28 12:52:28 i Allmänt,

Hello :D
Väder är ganska skit. Rent ut sagt. Så det blev varken stall eller ponnydag idag. De går tydligen dubbla pass imorgon istället. Så Nipsu får en extra vilodag. :)
 
Detta blev istället till att jag och Mamma for till stan för att shoppa. Vi sökte en slalomjacka till mig. 
För vet ni vad? Vi (alltså min familj + Dennis) ska åka till Vuokatti nästa vecka.  Det tror jag ska bli mega kul!
Vi ska åka slalom, simma, bowla och massa sånt. Ska bli så skönt att komma bort hemifrån en stund. Vi åker på Onsdag.  Alltså första April ;)
Jag och Mamma hittade till slut en slalomjacka till mig. Jag blir ganska frustrerad när man ska ut i det så kallade "jackträsket". Jag hittar typ aldrig bra jackor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela