norahansen.blogg.se

"Taka talvi"

Publicerad 2015-03-22 20:20:00 i Allmänt,

Vintern bestämde sig tydligen för att inte släppa taget riktigt än om Österbotten. För vi har snö. Igen. :/
Jag som trodde det var vår!
Söndag. Jag aktiverade mig typ först klockan 15.30. Jag förstår inte hur jag kan vara så lat! Men jag var faktiskt på en gudstjänst (skriftskola) imorse.  15.30 for jag till stallet.  Saknat Nipsu.  Min sötaste ponny. 
Hon var glad som vanligt.  Det tog mig en ordentlig stund att få henne ren. Jag skrapade mest bort all vinterpäls. Hon fäller megamycket nu. Det är som om jag blir bara hårigare och hårigare. Men hon fortsätter bara att fälla. Snart är hon väl helt utan hår! ;)
Red en liten tur barbacka i det "fina" *host vädret. Så mysigt. Sen gosade jag med älsklingen Wilma ett tag.
 ♥♡♥♡ Finns inte ord för hur mycket jag tycker om denna shettis. 
 
 
Nu har duschat och så, nästa stop. Sängen! Hej hejj!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela