norahansen.blogg.se

1000 saker i hjärnan

Publicerad 2015-05-10 19:30:56 i Allmänt,

 
Nej, nu ska jag blogga ordentligt igen! Förlåt för uppehållet! 
Har haft så otroligt mycket att göra. Saker hela tiden, jag har inte haft en ledig stund!
Det har jag egentligen inte nu heller.. 😅
Kickstartade söndagen med en träning för Malin, Nipsu var väldigt..... Snäll. Hon gjorde allt utan att bråka!
Ridlektioner hela kvällen, det gick väl bra. Det kändes bara som att det tog 100 år.
Och om vi hoppar till torsdagskvällen så kom Jaana och dressyrträning! Var verkligen sååå nöjd. Nipsu gick nästan precis så fint som hon gick hos Broändas och Anna sa att det såg grymt snyggt ut!
Nu ska jag hoppa i duschen så länge jag har energin igång! Hejdå😆

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2015-05-12 08:16:04

Fin bild :)

Svar: Tack :D
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela