norahansen.blogg.se

Allmän uppdatering

Publicerad 2015-05-20 16:07:45 i Allmänt,

Tjena!
Idag är det en dum dag. Jag gillar inte dumma dagar.
Jag får inte fara till stallet, inget att göra. Jo, EN sak finns det ju förståss! Öva på finskaprov. 
Jag vet inte vad jag ska göra, så här före skolavslutningen så har man NOLL inspiration. Hm... :(
Hatar prov, hatar läxor. Urk..
Min käraste Sniff får en mycket välförtjänt vilodag och imorgon skrittas/travas hon ut i terräng lugnt. 
Fredag-ridlektioner, Lördag & Söndag Plan och terräng. :D
Det är först nästa vecka som det roliga börjar! Lugnt i skolan, OCH avslutning. Elins födelsedag och Rippi-läger (konfrimationsläger). (Jag vet inte om det är speciellt roligt, men helt OK antar jag)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela