norahansen.blogg.se

Felfri felfri felfri!

Publicerad 2015-05-05 20:54:59 i Allmänt,

 
 Okej, håll i hatten nu. Jag vet att det inte har kommit något inlägg nu. MEN. Jag hade skrivit ett. Men såklart så hade det inte publicerats. Suck....
 
Nåja vi får ta en mycket snabb genomgång!
Nipsu debuterade sin allra första tävling i sitt liv idag. I hoppning alltså. På en klubbtävling vid Stall Kvarnbacken <3
Jag tror nog inte att jag skulle kunna hitta ett bättre ställe att debutera med Nipsu än just där. Mysigt, litet, trevligt. Låga hinder och lätt bana! Tack så mycket för tävlingarna, det var helt sinnesjukt roligt!
(Från i söndags)
 
Jag hoppade Nipsu i söndags lite grann och det kändes helt bra. Så tänkte att nu kör jag lite YOLO och rider en klass idag. Det är ju inte fel att få lite rutin?
Red förståss den lättaste och lägsta klassen bom-30cm ;)
Nej, men höjderna får vi ta en annan gång. Nipsus första tävling, kom ihåg det!
 
En annan liten flicka A, red henne också med mig som ledare, gick lika bra som för mig! :D
Nipsu uppförde sig mycket bra för att första gången vara på en tävlingsplats!
Lite tittig och "pratig". Men helt OK! Trodde det skulle vara värre!
Jag är faktiskt förvånad över att jag kunde hålla mina nerver i styr, OCH komma ihåg banan!
Kände mig bara otroligt taggad och väldigt positiv!
Hmm... jag kanske kan bli bättre på det här med tävlingar i fortsättningen?
Nåja, det kanske inte var världens snyggaste banan precis, men det ska vi också öva på!
Vi kom igenom felfritt utan ens några försök till vägringar eller skenturer!
SJUKT STOLT ÖVER MIN PONNY. HON SKÖTTE SIG SUPER! VÄRLDENS DUKTIGASTE. LOVE YOU <3
 
 
 
#Världensduktigasteponny!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela