norahansen.blogg.se

Gäsp.... :)

Publicerad 2015-05-03 09:17:29 i Allmänt,

Godmorgon hörni! Bestämde mig för sovmorgon, har inte sovit länge på morgonen sen..... jättelängsen ;)
Är väldigt exalterad inför morgondagen. Herregud?! Vad är det jag ska göra??
Men PRAON som jag pratar om. Kommer säkert att bli jätterolig :D
Men har ännu ett val att göra före det, det kan nämligen bli tävling för mig och NIPSU på tisdag! A frågade mig igår om jag ville vara med i en liten clear-round class med Nipsu så hon skulle få lite rutin. 
Okej, måste bara fastställa.  Nipsu har nog aldrig varit med på några tävlingar i hela i sitt liv. Och är väldigt het i hoppningen. Därför pratar jag om en liten clear-round klass. 
Jag undrar om jag ska vänta. Träna lite mer, och få lite mer ordning på henne.  + Hoppa lite oftare än nu. Malinsträningar och Jaanas osv.  
Eller om jag ska köra lite YOLO och faktiskt ställa upp i en liten klass och hoppas vi kommer över hindrena utan att skena/vägra/sticka förbi alla hinder?
Hmm... om ni har lust och skriv gärna en kommentar om vad ni skulle ha gjort!  Ska hoppa Nipsu lite idag med Nikes hjälp och se hur det känns!
Hej hej ♡
Nipsu min ♡♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela