norahansen.blogg.se

Min vecka ---->

Publicerad 2015-05-11 20:15:36 i Allmänt,

 
MÅNDAG:

- Har inte varit till stallet, har bara suttit hemma och läst på prov + läst ut hungerspelen (1 boken) Har läst typ 200 sidor på lite mer än en timme! Kan lugnt kalla mig för boknörd 😂😂📖📚
Så inte en speciellt händelserik kväll inte...
 
TISDAG:
 

- Ska inte till stallet då heller... Buää... 😭 Nipsu har en mycket välförkänt vilodag. Hon fått väldigt mycket psykiskt att jobba med. Mycket ridlektioner, olika ryttare bl.a. och ändå leverat super när jag har ridit henne 😍❤️
I skolan har vi utedag! Kul! Om jag skulle kunna hitta ett par vattentäta skor som inte är gummistövlar. 😒☔️
Hemma ska jag vrååålöva till kemiprovet.
 
 
ONSDAG:

- Kemiprov väntar och sen vidare till frisören. Ska rida lite senare på kvällen och hoppas på att vädret duger. En tur i terräng skulle säkert vara uppfriskande för Nipsus hjärna! 🐴🐎
 
TORSDAG: Vilodag, alltså kristihimmelsfärd. Talko i stallet möjligvis.  Hade planerat in en dressyrträning, men planen är antagligen plaskvåt så knappast... 😔
Kanske en tur i terräng då också! Med longering och Axel-övningar!
 
 
FREDAG: Förståss de vanliga ridlektionerna, ska försöka bygga upp nåt enkelt som möjligtvis innehåller någon form av hinder... Hm... Resten av kvällen så har jag ingen aning?
 
LÖRDAG: Förhoppningsvis att jag får rida igenom Nipsu på planen. Träna på alla övningar som vi har lärt oss!
 
SÖNDAG:  En Malins-träning skulle sitta fint? Jag är nog ganska säker på att det blir av åtminstone. Tagga tagga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela