norahansen.blogg.se

Nipsu behöver

Publicerad 2015-05-18 19:25:36 i Allmänt,

Gjorde en liten lista på saker jag ska köpa åt Nipsu till/i sommaren :)
 
Regn-/Flugtäcke Orinocko Horsepower®
 
 
Ett flugtäcke som håller vatten. Har kollat på 2 olika, ett från Hööks och ett från Horze!
Har någon av er som läser dessa täcken på nån häst? Isf, KOMMENTERA!
Hoppas innerligt att jag får köpa detta :)
 
 
Flughuva Flower
En såndär söt flughuva med blommor på! Jag har ingen egen flughuva och det skulle väl aldrig skada att köpa en åt Nipsu! Denna är dock bara en bonus, har inte riktigt bestämt mig för om jag köper den eller ej. 
 
Benskydd Equi-Guard®
Nipsu behöver svarta vardagsbenskydd. Nu går hon med ljusa benskydd till vardags som jag helst inte skulle vilja att skulle andvändas så mycket eftersom de är mina egna.  Svarta benskydd till vardags, som dessutom är en mer naturlig färg, har inga sådana benskydd!

Såg att detta schabrak var på rea hos HORZE!!! I want it soo bad. 
Nipsu behöver ett vitt schbrak och vi ska komma ut på några tävlingar i sommar!
 
Gillar ni min lista? Hoppas jag får den avprickad före sommaren är slut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela