norahansen.blogg.se

Scrollar.....

Publicerad 2015-05-16 12:00:44 i Allmänt,

Skulle upp till mit rum och hämta Ipaden. Kom upp till mitt rum... och inte så mycket längre ;)
Sitter atm och bara scrollar på fb, instagram, och snapchat :D Men har hunnit utträtta massa saker idag redan. Igen sovmorgon till 12.07 för mig!
Har haft ridlektioner idag, min ridlektion gick helt bra! 
Vi hade spegeln och massa annat roligt ;)
Nipsu fick vila sista lektionen vilket jag tyckte var bra, för hon verkade konstigt nog ganska trött... hmm.. inte likt henne. Hoppas det inte fortsätter till träningen imorgon. 
Imorgon taggar jag för Malinsträning hoppas vi får hoppa nåt smått. Nipsu var super förra gången och jag hoppas hon är det nu också! :D Ska även hitta på nåt lätt imorgon till en ridlektion som går efter träningarna. 
Usch, det här blev ett flummigt inlägg. 
Ni får ha en bra fortsatt dag, jag kommer antagligen sitta med näsan i bok resten av kvällen. Haha... intresseklubben antecknar!
HEJ :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela