norahansen.blogg.se

Spring i benen!

Publicerad 2015-05-14 19:21:23 i Allmänt,

Hej bloggisen! 😊 Har ni haft en bra ledig dag?
Ja, jag har i alla fall ledigt. 
Har tillbringat förmiddagen på folkhögskolan (pappas jobb) på öppet hus! Alltid lika kul😃
Och så har jag varit på en trevlig terrängritt ihop med Nike och Vefas. 
Vi galopperade på vallarna, det är precis vid vattnet, jättefint 👌🏻Nipsu var ganska stark och hade massa spring i benen, men det var ändå härligt 🐎😄 Nu ska jag förbereda för ridlektionerna imorgon, vi ska träna på slalom och att backa! Sen ska jag titta på hungerspelen! Ska bli mycket intressant nu när jag har läst boken!😊
Hoppas ni har en bra kväll Hejdddååå! 
Snart snart snart..... ☀️☀️☀️☀️😻

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela