norahansen.blogg.se

Summer tag

Publicerad 2015-05-29 20:35:00 i Allmänt,

Nu så här i början på sommarlovet så tänkte jag försöka svara på en tag :)
 
Varmt eller kallt?
Svar: Varmt absolut, är som mamma, HATAR kyla!
 
Favorit årstid?
Svar: Höst!
 
Stranden eller poolen?
Svart: Svår fråga tycker jag. Gillar båda. Men stranden är nog mysigare!
 
Favorit sommar aktivitet?
Svar: Kan ni gissa? RIDA! Men också att vara med vänner och att simma :)
 
Favoritsommar outfit? 
Svar: Hm..
Men jag skulle nog säga slitna shorts med såna där hängslen som hänger ner,
och en vit tröja som man knyter fast. + såna här skor!
(ungefär)
 
Shorts eller kjol?
Svar: Shorts!
 
Vilken sak är ditt måste i sommar?
Svar: Rida och skratta!
 
Ska du tälta?
Svar: YES. Vi 5 (jag och mina kompisar) har nämligen köpt ett tält. Vi ska tälta hela sommaren :D
 
Ska du på semester
Svar: JA! Jag och min kusin ska till Portugal! Taggar.... ;)
 
 
Är du en person som bär solglasögon?
Svar: Jepp!
 
Favorit sommar mat och drink?
Svar: Typ någonting grillat och nypotatis, och sprite!
 
Har du åkt vattenskidor?
Svar: Näe, men jag varit på en sån där liten uppblåsbar grej som drogs efter en båt! Svinkul!
 
Favoritglass?
Svar: Magnum<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela