norahansen.blogg.se

Telefonen strejkar

Publicerad 2015-05-22 20:04:10 i Allmänt,

Skulle ha lite bilder att lägga upp på bloggen nu, men telefonen strejkar. Perfekt!
 
Äntligen är fredagen slut säger jag bara. Ridlektionerna gick väl helt bra. Inget speciellt :D
När jag gick bredvid Nipsu på andra lektionen så blev jag faktiskt ganska förvånad och glad. 
Hon som red Nipsu på andra lektionen så är inte så speciellt erfaren, så det var nog mest jag som svängde och fick N i trav och så. Jag hade inget grimskaft men ändå följde Nipsu mig till 100 % hela tiden. Hon stannade då jag stannade, stod stilla. Och travade i den takten jag sprang. Haha! Så gulligt <3 
Tvättade också upp Nipsu med schampo och allt igår, det gick helt ok! Hon skötte sig faktiskt bra i slutet :D
 
Imorgon blir det ridning på planen och lite i terräng! Längtar dit!
There´s only 1 thing 
                     2 do 
                     3 words 
                     4 you
                      I LOVE YOU <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela