norahansen.blogg.se

Let it snow let it snow let it snow...

Publicerad 2015-11-22 18:27:53 i Allmänt,

Har typ haft den sången i huvudet de senaste 2 dagarna hehe ;)
Det är mysigt med snö tycker jag, allt blir vitt och ljust! 
Dock, så är det ju värre på hästfronten. (Typiskt av mig att ta upp det eller?)
Vår ridplan är VÄLDIGT ojämn och det fastnar "snöbollar" under hästarnas hovar HELA tiden. Usch..! Hatar det!
Red Nipsu på min lektion. Hon gick väl riktigt bra, inget speciellt liksom!
Har sedan bara suttit hemma och total chillat. Njutit av den sista lediga dagen!
Ja, för imorgon börjar jag skolan på nytt efter sisådär 2 veckor. KUULL! Näe...
Vi börjar ny periord med lite nya ämnen, dock så är alla ämnena tråkiga så det är inte speciellt kul det heller. 
Nåja... det är bara att klara sig!
 
Vet alla här vem Vefas är?
Vefas är en häst som står i stallet. Han har alltid varit en av mina favoritstorhästar, men har aldrig fått chansen att rida och satsa på honom. Men har ridit honom rätt mycket ändå känner jag ;)
Han flyttade till en ny ryttare idag, det kommer säker att bli en perfect match!
Jag kanske till och med kan hälsa på, vad vet jag!
Fick rida honom "för sista gången" i fredags. Vi skuttade runt på planen över lite hinder och både han och jag var sjukt taggade! Love that horse <3
Jag kommer verkligen att sakna honom jättemycket. Men sånt händer, sorligt men sant. Men jag hoppas att han får det bra hos sin nya ryttare! 
(Nike på bilden)
 
I´ll will forget the world that I knew, but I swear I won´t forget you. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela