norahansen.blogg.se

Livet leker

Publicerad 2015-11-13 19:32:45 i Allmänt,

Hej hörni! Som ni kanske kan lista ut så är jag i Gilze, Holland nu på prao på en sjukt stor hästgård. 
Man har massa massa massa saker att pyssla med hela tiden. Jag rider ju inga hästar här, men jösses. Jag blir aldrig utan uppgifter! 
Vi har ju liksom 10 hästar att sköta om så jaaa... en del arbete gör man väl. 
Det som jag mest gör är att jag borstar hästar och lägger på dem täcken, sadlar träns och diverse andra saker för de olika sakerna som de ska göra. 
Jag mockar, sopar och putsar också en hel del! 
Hästarna här är vääääldigt fina! Jag gillar dem allihopa. Men de är väldigt annorlunda varandra. 
Om man kan säga så, så gillar jag extra mycket en valack vid namn Ralph, ett fuxsto som heter Ragna och en svart 5 åring som heter Lilli!
Ska se om jag får några bilder på dem nån dag :)
Fick även första kvällen jag kom hit, åka med på en riktig tävling! Det var jättesupercoolt. Vi hade 3 hästar i hästlastbilen med oss! Imorgon och på söndag är det också tävlingar! TAGGA!!
Känns som om jag lever i någonslags dröm. Allt bara flyter på. Man hinner liksom knappt reflektera om allt rolit man får vara med om! 
P.S Jag vill även gratulera min bästa kompis Betta (Elisabeth) på födelsedagen. You know I love you. I don't even have to tell you that! ♡♥♡♥ 
Här bor jag! Ganska lyxigt va? Sjukt mysigt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela