norahansen.blogg.se

Så trött så att mina ögon går i kors

Publicerad 2015-11-05 20:20:43 i Allmänt,

Hoh, sjukt tung dag idag. 
Tur att den är över säger jag bara!🙂🙃
Fixade ett engelskaprov i skolan, det var rätt enkelt. Sista provet nu före praon. Tack och lov 😇
Skyndade mig till stallet efter skolan. Han rida Nipsu på en riktigt trevlig men dock mörk terrängtur. Hon var åtminstone pigg 😅 Och så agerade hon ponnyridningshäst åt min kusin Lenni, som var minst sagt ivrig när han fick vara med i stallet och hjälpa till! Herregud sån fart det är i den ungen 😂
Skyndade mig sen hem. Och skyndade mig igen till Fammos och äta mat i sällskap av Bono 🐶
Nu sitter jag hemma, i soffan. Äntligen. Tror faktiskt att det inte skulle skada att gå lite tidigare och sova, mina ögon går som sagt i kors. 😴😴 Vi hörs imorgon! //Nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela