norahansen.blogg.se

This week

Publicerad 2015-10-06 20:42:48 i Allmänt,

Måndag: Hade ridlektioner hela kvällen. Som varje mån dag alltså. Kan säga att lektionen gick bra. Både min som jag hade och den som jag red på. Red Baccus på lektionen jag red själv. Jag och Baccus har aldrig riktigt haft dendär kemin så att säga. Men jag tyckte han skötte sig super och är nöjd med både mig själv och honom!
 
Tisdag: 
Ganska chilldag. Red Nipsu i terräng och på plan. Njaa... det gick inte så bra.  Orkar inte köra värsta utredningen om det nu. Men tror att jag ändrar planerna lite för den hör månaden typ för henne. Mer lydnad. Och lite dra ner på farten. Ska se hur det utvecklar sig. 
 
Onsdag: Bra skoldag. Efter skolan med kompisar.  Ska bli superroligt!
 
Torsdag: Rida Nipsu på planen typ. Kanske åka till stan och köpa lite vinter grejs till Nipsu!
 
Fredag: Rida lugnt i terräng med bra sällskap! :)
Och njuta av att det är fredag.
 
Lördag: Markarbete/skutt övningar på plan. Putsa, borsta och hålla på i timmar :)
 
Söndag: Terrängdag i stallet. Och inget annat speciellt
 
TB Portugal in my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela