norahansen.blogg.se

Vilken ända ska jag börja i?

Publicerad 2015-10-14 16:22:26 i Allmänt,

Okej, sista skoldagen avklarad, nu = HÖSTLOV!
Har så mycket jag sk hinna med på 4 dagar att jag typ inte riktigt vet var ifrån jag ska börja. 
Mina klassiska listor kommer fram här igen 😂👌🍂
 
HÖSTLOVET:
Onsdag: Om en timme ca, så ska jag befinna mig hos Elin, vi ska göra den här Bean Boozeld (stavning??) om ni råkar veta vad det är, och spela kort!
 
Torsdag: Väckning kl. 08. KUL! Not.... 😁 Ha en en liten stund ponnydag, för att sen köra till stan och köra
HANTERINGSPROVET!!! Jag vill klara det så himla himla mycket! Då kan jag äntligen få börja köra skoter!
Nej, positiva tankar nu. Nog ska jag väl klara det jag också! 😜 
Sedan ska jag och rida Nipsu senare på kvällen, förhoppningsvis går hon bra på plan. För jag MÅSTE verkligent trimma igenom henne inför hoppdagen på fredag. Ahh... Nervös inför hennes insats då. 
 
Fredag : Kanske kolla på hoppdagen om jag har tid och lust! Förhoppningvis KÖRA till Fammos och äta plättar och så skulle jag måsta baka någonting själv också som husligaläxa. Bara mysa, se på någon bra film och ha sovmorgon!
 
Lördag: Va med Nipsu, bara rida lugnt, men försöka få henne lite back on track igen! Mycket pyssel och kanske lite frihetsdressyr!
 
Söndag: Också rida förståss, men ska försöka vara med mommo ❤️(som btw har kommit hit från Pargas)
Och ja, helt enkelt försöka umgås med lite folk!
 
 
With this face, you can't be sad 😍

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-14 18:46:27

Var kan man hitta jelly beans till challengen?

Svar: På coolstuff.se t.ex :)
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela