norahansen.blogg.se

En -jagskaintestressa dag

Publicerad 2015-09-10 14:50:02 i Allmänt,

Hejsan Hörni! 😄 det där låter btw som en mening jag har sagt väldigt mycket idag. 
Idag tänkte jag ha en dag som inte tänker stressa, har inget särskilt att göra till imorgon. Tänkte förståss åka till stallet och rida, det är fint väder idag och jag och Nipsu ska jobba en halvtimme i terräng och en halvtimme på plan. Och försöka så gott vi kan med att böja och ställa. Vem vet, kanske Nipsu går bra idag? 😂
sen blir det väl att se på någon film!
Ska göra lite tidsintällda inlägg åt er om vad som har hänt så länge jag inte har bloggat! Så vi ses snart! //Nora 😊
 
 
Och hörni förresten! Ni som letar efter en födelsedagspresent åt mig! Här har ni min önskelista!
(jag fyller 15 nu den 20 september)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela