norahansen.blogg.se

Rida PR 😍

Publicerad 2015-09-10 19:00:00 i AllmÀnt,

Vet ni vad jag gjorde i söndags?
Jo, jag och Lina var ute och red. Lina Àr en ridkompis, jag hade Nipsu i "hennes" stall i vintras. 
Även kallat BroĂ€ndas. 😄 Vi hade planerat att vi verkligen mĂ„ste ut pĂ„ en diskussionsrunda snart. 
Och det blev av först i Söndags. Typ det roligaste pÄ den ridturen var att fÄ rida hennes ponny Pain Riche.
Ahh... Han var sÄ sjukt hÀrlig att rida!  
Ritchie som han ocksĂ„ kan kallas, Ă€r Linas tĂ€vlingsponny som hon tĂ€vlar och trĂ€nar med. Hon har en liten B-ponny som heter Tally ocksĂ„, men hon Ă€r ju för liten för mig 😉
Jag blev superglad och vĂ€ldigt smickrad nĂ€r hon frĂ„gade om jag ville rida Ritchie, han Ă€r ju faktiskt en ponny som man verkligen inte fĂ„r rida varje dag!😍😍
Ritchie var jÀtteduktig hela ridturen, jÀttejÀmn i temperamentet och hÀrliga gÄngarter.
En ytterst vĂ€lriden ponny ska jag sĂ€ga. đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ» Gillade Linas kommentar nĂ€r vi galopperade
- Kom ihĂ„g Nora, han har hundrafemtielva vĂ€xlar! 😎
 
FrÄn Linas Facebook. Hoppas det var ok att jag lÄmade bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela