norahansen.blogg.se

Uppdatering

Publicerad 2015-09-22 20:37:27 i Allmänt,

Vad händer i mitt liv just nu?
Jo, just nu ligger jag i min säng, nyduschad och med rena lakan. Ahh... Skönt 😍
Har fått många födelsedagskramar och andra små presenter. Tack allihop 😘
Även Nipsu bjöd i söndags på ett kanonpass på ridplan! 😄 så stolt över min lilla fjanthäst ❤️😂🐴
Även fast den glädjen inte varade lika länge, red även henne dagen efter av en slump på ridlektionerna för Malin, och ja, vi hoppade lite grann. Och Nipsu blev förståss väldigt stressad. 😔 som vanligt då. Men med tanke på omständigheterna så var det INGEN bra dag för hoppning på hennes schema. Jag var utan stigbyglar, hon har inte hoppat på ca 3 veckor osv osv. Inte för att jag ska skylla på allt annat. Men, det var fortfarande ett rätt dåligt tillfälle. 
Som tur har jag en bok som Nike gav mig i födelesedags present, den handlar om mentaltning för ryttare. Och när jag hade läst ett kapitel ur den kändes det mycket bättre.
" Jag är just nu här i min ridning, och jag kan inte vara någon annanstans. "
Den meningen fick jag inprintat i huvudet. Jag får helt enkelt ta det från där jag och Nipsu är.
Efter ett snack med A, beslöt vi att lägga in några småhinder några fler gånger i veckan, så att det inte blir så jättespännande för henne varenda gång det står ett hinder på ridplanen!
Ska se om det ger nåt resultat, uppdaterar om det. Lovar!
 
 
Mina nya ridbuddies i vinter. 😍😍😍
Imorgon är det ~ Gonna party like it's my birthday~ 
som står på schemat. Nipsu går på ridlektioner, och jag ska bara njuta av att ha en födelsedagsfest med mina bästa vänner, jag måste bara säga. Jag undrar som f*n vad de har planerat. Hoppas att jag inte typ, ja jag vet inte. Dör eller liknande 😂 Nej nej, inga negativa tankar. MeN det är typ planerna för imorgon! Vi hörs mer om Nipsu, ridning och annat! hej så länge bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela