norahansen.blogg.se

Rida Mir 😃

Publicerad 2016-08-02 13:19:36 i

Har ridit Mir nu 2 gĂ„nger förrĂ€n han har kommit hem till mig, allt för att lĂ€ra kĂ€nna honom bĂ€ttre sĂ„ jag fĂ„r det lĂ€ttare sen! 😊 Han var vĂ€l den gamla vanliga Mir att rida, pigg men snĂ€ll. Lite knepig kanske 😉 NĂ€r man bara har ridit pĂ„ ponny sĂ„ kĂ€nns han som en himla STOR hĂ€st att rida ihop, men han uppför sig bra Ă€ndĂ„, tack och lov 😄 
Förra gĂ„ngen jag red honom sĂ„ prövade vi att hoppa lite, inte sĂ„ högt. Men mest för att prova hur han Ă€r att hoppa 😄 
Han var superkul, det enda man behövde tĂ€nka pĂ„ var att hĂ„lla en bra rytm och styra mot hindren. SĂ„ fixade han resten 👌
HĂ€r Ă€r lite screenshots frĂ„n en video 😃
Ignorera mitt face 😂 Det var rĂ€tt sĂ„ varmt dĂ„ vi red 😊 Fin hĂ€st 😍 
Har Ă€ven ridit honom en gĂ„ng tidigare, sĂ„ var jag sjĂ€lv och red pĂ„ planen ca 40 min. 😄 Skrittade av i terrĂ€ng. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela