norahansen.blogg.se

Träning 😄😄😄

Publicerad 2016-08-31 05:20:43 i

Hejsan hejsan!
Igår red jag på min första riktiga träning med Mir 😊 Som sagt, har tagit det ganska lugnt med honom i början. Av många anledningar. Men nu äntligen blev det av! 😂😃 
Jag red alltså för M, och vi jobbade hela tiden med bommar och att ställa och böja.
Också att kunna rida hörn och raksträckor.
Mir var stel i början, så jag fick verkligen jobba. Men i slutet var han riktigt fin i alla fall 😊 Det spelade egentligen inte riktigt någon roll för mig eftersom det var första träningen med honom. Det som spelade roll var att jag fick tips om HUR jag ska rida honom! Nu vet jag lite bättre, och nu ska jag försöka rida på det här sättet varje dag. Då menar jag förstås inte träning varje dag. Men att rida honom i form, och "jumppa" honom på olika sätt! 😊
Är väldigt inspirerand nu, så nu kör vi! 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela