norahansen.blogg.se

3 saker ni kanske inte visste om mig...

Publicerad 2016-12-18 14:12:00 i Allmänt,

Vill bara förvarna er om att det här kan vara helt konstiga, onödiga eller roliga saker ;) Förvänta er ingenting :D
 
 
En grej som jag tror att inte många vet om mig är att jag INTE kan äta mandariner utan att äta två klyftor i gången. Jag äter ALLTID två klyftor, ALLTID. Helt onödigt att veta kanske men jaja :)
Bildresultat för mandarin
Jag är egentligen väldigt rädd för att rida ponnyer som är riktiga "avkastare" eller hur man säger.  Såna som har lite bus för sig och bockar eller gör många plötsliga saker som att t.ex. skena iväg eller tvärstanna på hinder.  Man kanske inte skulle tro det eftersom jag har t.ex. ridit Nipsu som var mer eller mindre tokig i början men hon var alltid väldigt trygg på det sättet att hon aldrig gjorde någonting utan förvarning. Hon litade jag på även fast hur het hon än blev. Dock så fegade jag totalt ur när jag skulle rida ponnyer som jag visste att kunde hitta på bus!
 
Bildresultat för ponnyer som bockar
(Bild lånad från Google)
 
 - Något som faktiskt har pågått ett tag nu men som jag INTE har tagit upp bloggen alls. Är att jag tycker att Marcus och Martinus är helt sjukt roliga :D Kan nog mer eller mindre nuförtiden kalla mig för en fangirl av dom haha ;) Min fritid på sociala medier går oftast nuförtiden till att stalka dem och det är faktiskt jätteroligt. Gillar deras norska, den är så kul! Nåja, det här har jag faktiskt inte alls sagt om, och jag tyckte att det behövde sägas haha. MMer, that´s me ;)
Av deras fans är ju majoriteten yngre än mig, men det finns faktiskt många 00:or också och det är roligt! Har fått kontakt med några och de är jättetrevliga allihopa!
Bildresultat för marcus och martinus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela