norahansen.blogg.se

Aldrig VS Alltid

Publicerad 2016-12-20 13:39:00 i Allmänt,

Tänkte göra någonslags blogglista för det har jag inte gjort på länge!
 
Vad skulle du aldrig...
 
Äta? - Jag skulle aldrig vilja äta typ... sniglar eller typ rå bläckfisk! Hemskt!
Dricka? - Det skulle vara äckligt att dricka rått ägg. För det är det väl folk som gör?!
Skoja om? - Typ något... viktigt ;) Jag kommer inte på något nu haha!
Ha på kroppen? - Någon väldigt obekväm klänning med ett obehagligt tyg..
Vilja uppleva? - Att någon närstående skulle få cancer eller att jag skulle få det själv!
Kunna arbeta med? - Som politiker eller någon som bara sitter på tråkiga möten hela tiden!
Säga nej till? - Om någon bjuder mig på choklad ;)
Googla? - Såna där bilder med "hål" ni vet! När man har såndär hålfobi eller va det heter. Såna bilder tycker jag är så sjukt äckliga!
Göra ofentligt? - Försöka göra något som jag vet att jag ABSOLUT inte klarar av!
Blogga om? - Jag skulle inte kunna ha en skvallerblogg om folk
 
Vad hitta man alltid/ofta...
 
På ditt skrivbord? - Böcker och papper huller om buller
Under din säng? - Damm... hehe!
I din jackficka? - Jag har en konstig grej att alltid ha någon flaska nässpray med mig överallt, i alla fickor haha.
Vid sidan av ditt handfat? - Tvål och min ansikts-tvätt-kräm.
Högst upp i din bokhylla? - Öhh... böcker??
Framför näsan på dig? - Min dator och min vän Betta <3
I dina tankar? - Om Hampus och Keyyo är ihop längre?? Vet nån? Jag kollar/lyssnar på ett avsnitt av Hampus gör sommaren nu så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela