norahansen.blogg.se

Finland 99 år

Publicerad 2016-12-06 18:45:34 i Allmänt,

Idag är det självständighetsdag 😄 
Grattis till vårt land Finland 🎂 
Vi har det faktiskt riktigt bra här i vårt land, man börjar faktiskt uppskatta det när man har sett hur dåligt och hemskt folk kan ha det på vissa ställen. I USA t.ex. så var det helt annorlunda än vad det är här. 
Sitter för tillfället och tittar på självständighetsbalen på TV. Det hör ju till och kolla åtminstone lite grann 😉
Försöker också att glömma bort att det är skola imorgon haha😆 
Vi har haft ledigt hela helgen och både måndag och tisdag och det har varit väldigt bra 😊
Dock så blev inte helgen riktigt som jag hade tänkt mig, jag fick helt grymt hög feber på natten mellan fredag och lördag. Från helt ingenstans, jag vet inte var det kom ifrån 😞
Kroppen tog antagligen mycket stryk av det så jag var hemma och gjorde ingenting hela lördagen och inte är jag riktigt frisk nu heller. Klart mycket bättre dock!
Idag var det svinkallt att vara ute och rida, men jag och Mir och Lina och Ritchie var ändå ute en sväng. Det var jättefint 😃
Godnatt! Glad självständighet 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela