norahansen.blogg.se

God Jul! <3

Publicerad 2016-12-25 19:09:00 i Allmänt,

En dag försent men enligt mig så är inte julen över riktigt än :)
Hade ni en bra jul? 
Det hade åtminstone jag. Det var supermysigt. Ni vet då hela familjen och det är så mycket julstämning och.... Ja,
jag tror att ni kan den där ramsan ganska bra ;)
Fick mer juklappar än vad jag faktiskt hade önskat, och är jättenöjd över allt jag fick, jag hoppas att de som jag gav julklappar åt också blev nöjda. 
Det som är jag absolut är mest tacksam över är mitt Back on Track täcke åt Mir. Det hade jag velat ha sen i höstas och nu ligger det äntligen i min ägo. 
Bildresultat för back on track nättäcke
 
 
Jag fick överraskande 2 par hörlurar, fast jag egentligen önskade mig ett par haha ;) 
Ett par små, svarta från Skullcandy. (som jag förövrigt tycker att är det bästa märket på hörlurar) 
och ett par såna här!
 
De är från märket goji och jag älskar dem redan! De är nog mera tänkta för skolan och de andra när jag arbetar i stallet :D
Fick också denna mysiga tröjan av Dennis, och den är jätteskön.
Har haft på mig den typ hela dagen. Från CRW. :D
En kul grej som jag fick av mina stallsvänner var den här. Jag tyckte den var jättefin och jag ska genast sätta upp den på väggen i mitt rum! Tack så mycket :D blev jätteglad
Det är en bild av Emma och Mir. För ett tag sen förstås ;) Emma 'är Mirs förr-förra ägare som tävlar i Holland nu!
Det här var inte allt, men något av det ja fick! Jättenöjd över julen 2016 med andra ord. 
Vi fotade också lite julbilder med Mir, så slänger upp dom hit också!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela