norahansen.blogg.se

UPPDATERINGGGG

Publicerad 2016-12-15 10:46:32 i Allmänt,

Hej!✋✌ hur mår ni?
Jag är fett trött men mår väl helt bra.
Var sjuk förra helgen och förkylningen har ännu inte riktigt heller lagt sig helt 😥 suck... 
Om jag tar upp hästarna först, eller vad tycker ni? 😉🐴
Jag var på hoppträning med Mir i tisdags! Andra gången med jag, Pappa, Mir och transport.
Mir gick jättebra både in och ut ur transporten och det var redan en bra sak för sig 😄👍 Och Pappa fick lära sig att bli hästskötare hehe 😂 Det gick nog helt bra för att vara första gången... väl. 😂
 Hoppträningen var riktigt kul. Vi hoppade någonslags bana med både hinder och bomövningar😊 
Jag tyckte Mir var lite stark, men jag måste lära mig att bara våga rida lite till och ha mer fart på! Inte bromsa allt för mycket. Mir kan så bra själv att han i princip vet vilken fart han behöver 😉
Hoppas att allt håller och går bra nu så jag kan rida på flera träningar. Det är höjdpunkten på veckan helt klart 😆
Nu är det bara 9 dagar kvar till jul! 
Och jag har inte köpt en enda julklapp... bra Nora 👍 
Men jag ska till stan på lördag/söndag så det kanske kan bli fixat då 😊 Gillar förövrigt att köpa julklappar, bara det inte går åt för mycket pengar 😅
Förresten så sitter jag för tillfället i skolan och har hålpass 😍 Ska sen ha kemi och finska tror jag 😃
Älskar hålpassen mitt i dagen. Då får man pusta ut lite 😉
Nu ska jag kolla på lite mer yt-videos. Vi hörs då vi hörs! 😃
Juklapp maybe?😄
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela