norahansen.blogg.se

3 saker!

Publicerad 2016-02-27 11:00:00 i Allmänt,

Hittade den här ideén på min vän Inas blogg. Jag hoppas det var okej att låna den Ina ;) (nouw.com/joyride)
 
3 saker jag ser framemot!
Sportlovet! (som nyss har börjat!)
 
Att få börja i en ny skola till hösten. (Börjar i gymnasiet)
 
Att få resa till Stockholm i april! Nora <3 Sweden
 
3 saker jag gillar!
 
HÄSTAR
 
CHOKLAD
 
SOMMAR <3
 
 
3 saker jag inte gillar
 
Kyla
 
Prov
 
Människor som slutar prata med en. 
 
3 saker jag vill
 
Ha en egen häst :)
 
Bli duktigare i ridningen!
 
Ha en bästa vän att rida tillsammans med. 
 
3 saker jag borde göra
 
Gå ut med hunden
 
Rida Nipsu i snöstormen
 
Städa i mina skrivbordslådor
 
3 saker jag pratar om ofta
 
HÄSTAR
 
Vad man ska göra efter nian
 
Resor och sånt!
 
3 saker jag önskar mig
 
Starrider ridbyxor
 
Ett brunt pannband
 
Pengar
 
3 saker jag blir lugn av
 
Gå ut och gå
 
Vara i stallet
 
Lyssna på musik
 
3 saker jag har gjort den här veckan
 
Ridit Nipsu ;)
 
Varit och köra åkerbil!
 
Pratat franska :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela