norahansen.blogg.se

Det här är tungt!

Publicerad 2016-02-09 18:10:25 i Allmänt,

Hej på er!
Sitter just och har läst i nån timme på biologi provet som jag har imorgon. Ena stunden känns det som om jag väl kan rätt mycket. I andra, så knappt någonting alls. 
Sen har jag ännu matteprov på fredag. Nej huj vad hemskt.  Matte och jag avskyr varandra i denna stund. 
Låter typ äckligt men vill bara spy på denna dag. Vädret, alla pass, hela skoldagen och läxorna. Vill bara lägga på mig pyjamas och krypa ner under täcket.  
TB till dagarna man kunde mysa med den här killen hela tiden och få uppleva "once in a lifetime moments" ca en gång om dagen. Jag tar ett break. Far till Holland i en vecka. Ingen dum idé...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela