norahansen.blogg.se

Fullt upp

Publicerad 2016-02-19 06:28:39 i Allmänt,

 Hej! Ledsen för uppdateringen, men har helt enkelt inte hunnit. 
Har haft sjukt mycket att göra hela veckan. Som tur är så  har jag inga prov förrän på måndag. Annars hade jag nog kollapsat.  Jag har ridit PR och Nipsu, varit ute och gått med Fia om vartannat. Kommit hem kl.15.30 och varit för det mesta i stallet till kl. 20.30. 
Det är tungt, men gud så roligt!! :D
Idag är jag sista dagen vid Broändas. Skulle gärna vara där lite längre, men nu får jag mer tid att göra annat också :)
Idag ska jag ha puts och städdag. Allt ska putsas och göras fint! :D
Tack Lina ännu en gång för att jag fick hjälpa till! Det var jätteroligt ♡♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela