norahansen.blogg.se

Hästdag + Harry Potter nörd.

Publicerad 2016-02-29 17:39:23 i Allmänt,

Hejj!
 
Hästdag har stått på mitt schema idag.
Glada barn och Nipsu uppförde sig riktigt bra. Hon var lugn och glad!
 
Imorgon ska hon få vila sig i hagen. För vet ni vad jag ska hitta på?
Jag ska skida. Tror inte att jag har stått på skidor på 2-3 år, men jag har alltid gillat skidning överlag. 
Kan alla finska skidåkare utantill och följer alltid med dem på TV. Mina kusiner skidar ju också för fullt, så de har förstås en privat hejarklack på många tävlingar ;)
Vad jag kommer ihåg så har jag tyckt att det är riktigt kul att skida, men dock så är min takt SNIGELTAKT. 
Ingen brådska inte! Önska mig lycka till. :)
Nu ska jag till biblioteket. (Nej usch vad nördigt det där lät)
Jag har nämligen sisådär 4-5 år efter sista filmen kom ut blivit en Harry Potter nörd. Jag gillar ju att läsa, så tänkte läsa ut alla böckerna nu så fort som möjligt! Ska vi se hur fort jag hinner?
Jag börjar idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela