norahansen.blogg.se

Jösses, den här veckan gick fort!!

Publicerad 2016-02-04 20:02:02 i Allmänt,

Asså förlåt! Inte bloggat sen i måndags!
Den här veckan for i ett huj!
Har många prov och mycket hästar just nu :)
Har samhällsläraprov i morgon och sen biologi på onsdag och matte på fredag. Tungt... :/
Nipsu har ledigt idag. Måste fokusera på provet.
På lördag så har jag en hästdag på förmiddagen och på söndag ska jag till Elins och köra bil på en åker! Jätteroligt :D
I helgen ska jag också hinna rida Nipsu MINST en gång och kanske kanske kanske rida Eve också! Hoppas jag kan klämma in det på lördag. 
På måndag så ska jag och rida med L. Har nämligen bokat ett "8 dagars träningsläger" åt mig själv från nästa fredag ---> framåt. Jag ska hjälpa L med hennes ponnyer. Så jag får ta hand om 3 ponnyer per dag i 8 dagar. Ser verkligen fram emot detta och det ska bli sjukt kul! 
 
Nu ska jag läsa lite mer samhällslära. Hojj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela