norahansen.blogg.se

Känner mig produkitv!

Publicerad 2016-02-10 20:29:59 i Allmänt,

 
Dagen började segt men slutade bättre!
När jag kom hem så läste jag direkt en timme inför matteprovet på fredag, hoppas verkligen att jag klarar det. Men  far på stöd imorgon så det ska väl gå bra. 📚📚📚📚📚
Kl 7 åkte jag till stallet, har inte varit där på två dagar ( I min värld är det samma sak som 2 år) så det var extra kul!
Jag jobbade på en åker med Nipsu, tänkte väldigt mycket på att ha en lugn och snäll hand och att slappna av i armarna. Det funkade riktigt bra, men i galoppen i början var jag tvungen att ta i henne och jobba igenom det. Annars sprang hon bara på och bockade/flög och hade sig. Men efter en stunds bearbetning så var hon lugn och snäll. Borstade benen och allt annat riktigt bra och Nike var med och gav Deli en omgång med ryktborsten hon också! I morgon blir det heller inget stall, hur mycket jag än skulle vilja. Matteprov först. Stall sen. 
 
Nu måste jag gå och lägga mig! Ska upp kvart över 6 imorgon.😴💤💤 Gonatt!
Don't forget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela