norahansen.blogg.se

Nytt träns och underbar Nipsu!

Publicerad 2016-02-22 20:58:08 i

Hej!! Sista provet avklaraing :)
Firade det med en ridtur i mörkret på Nipsu, ingen stress. Ingen stress att åka hem och öva på prov liksom ;)
Nipsu uppförde sig exakt så som jag ville!
Med öronen fram och spänst i stegen, men fortfarande lyhörd och lyssnade noga på mina förhållningar, accepterade att det var jag som bestämde farten.  Vi travade faktiskt hela tiden. Vilket inte ALLS brukar funka för hon blir så pass stressad och vill smygöka farten och dra i från och bli stark hela tiden! 
Red även med mitt nya träns som är exakt samma färg som min sadel. Det har anatomiskt nack och nosstycke :)
Dålig mobilbild men har inget annat! 
Gonatt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela