norahansen.blogg.se

Världens bästa fredagkväll 😘🦄

Publicerad 2016-02-05 21:34:22 i Allmänt,

Hejsan hejsan!
Idag är det runebergsdagen, så idag åt vi runebergstårtor till efterrätt. 
Klockan halv 8 for jag först till stallet, tänkte att nu måste jag stressa för att hinna hem innan natten. Men tiden bara flög iväg för allt var så roligt! Jag red ut med Nipsu en lite längre rutt, även fast det var kolmörkt så kände jag mig inte rädd. Det var bara mysigt med den vita snön på marken och den kolsvarta himlen med stjärnorna. 
Nipsu och jag jobbade verkligen som ett team. Hon går som en dröm på det nya bettet och hon är mycket lugnare och stabilare. Det känns som att även fast jag inte har riktigt kunnat träna så mycket som jag hade tänkt. Och bara tagit det lugnt och tränat mycket "kommunikation" med Nipsu så har det också på sitt sätt betalat tillbaks!
Jag och Nipsu blir ett mycket bättre team för varenda ridtur vi är på. Vi litar på varandra och ingenting känns läskigt mera. Det känns bra att ha en teammate liksom😘😍
 
Helgens planer:
 
Lördag: Stiga upp kl. 9. Fara till stallet för att rida Nipsu ganska lugnt!
Har en hästdag i Terjärv från 13-16. Hoppas det går bra 😊
Sen ska jag öva lite på prov och skriva klart en finska recension!
 
Söndag: Rida Eve på förmiddagen. Ska bli superkul!
Kl.14 ska jag till Elins tillsammans med kompisar och köra åkerbil! 😂🚗 ska bli sjukt spännande!
Säkert rida Nipsu på en kvällsridtur sen också 🐎
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela