norahansen.blogg.se

Här dog jag lite...!!!

Publicerad 2016-01-01 22:06:20 i Allmänt,

Igår på kvällen när jag var hos mina kusiner och firade nyår. Så satt jag (som en vanlig tonåring antagligen) i nått skede och kollade på telefonen. Kollade bloggar förståss, har alltid en vanlig rutin med att jag kollar olika bloggar!
Nellieberntsson.se, melinajaderblom.blogg.se, lovisamagnusson.webblogg.se är några exempel. 
Kollade även Linn Olssons blogg linnolsson.se, scrollade ner bland alla bilderna hon hade lagt upp från hennes 2015. Blev HELT paff när min bild kommer upp! När jag träffade henne på sweden international horseshow så ville jag ju såklart ta en bild. Och även fast mamma (som är typ världens sämsta fotograf) fotade så blev bilden med Linn faktiskt bra!
Jag blev verkligen så sjukt glad och VÄLDIGT förvånad. Det var verkligen en jättefin överraskning så här på nyår.
Så tack Linn! Blev verkligen helt SUPERGLAD! <3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela