norahansen.blogg.se

Hästuppdatering och vanlig uppdatering

Publicerad 2016-07-27 13:26:59 i

Hej! Allt är bra med mig! 😃 
Vädret har varit helt sjukt varmt och soligt hela dagarna 😊 helt otroligt skönt och nu njuter man verkligen av sommaren 😆
Har ridit Nipsu nu de senaste dagarna men idag får hon en välförtjänt vilodag 😅 
En dag här så red min vän Lina Nipsu, jag insisterade att hon skulle testa för jag ville så gärna se en liten duktig ryttare rida henne! 😆 Det var riktigt roligt och jag tyckte hon red Nipsu BRA 😆😆 
Jag ser Nipsu så sällan från marken så det är riktigt nyttigt för mig! Jag har bara lånat ut henne HELT frivilligt enstaka gånger förr  😉 Tack Lina 😙


Igår var vi sent på kvällen och fotade med Nipsu, så ska visa er bilderna senare idag 😊 bilderna blev otroligt fina! Gillar dom så mycket! 
Sneakpeak 😉

Igår var vi till mina faddrars villa (sommarstuga) och det var så mysigt! Simmade kanske 2-3 gånger under kvällen och solade, läste och åt tårta 😅 ❤❤

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela