norahansen.blogg.se

När dagarna bara går och går...

Publicerad 2016-07-18 20:38:33 i

Dagarna bara flyger förbi, har ingen koll mera på vad det är för veckodag?
Inte datum, och knappt månad 😂
Tänker åtminstone uppdatera er lite på häst fronten som vanligt 😆
Idag har jag ridit 2 hästar, samt gjort massa sysslor i stallet 😊
Red först min kompis Linas ponny, hon heter Fia 😄 
Riktigt snäll och pigg att rida, har inte ridit henne ordentligt någon gång, så övade på att hitta knappar på henne😉 
Fia gjorde snällt allt jag bad henne om så 5/5 till henne idag! Imorgon provar vi lite i terräng 😄
Red Nipsu efter det och hon var verkligen helt underbar! Avslappnad, lyssnade på mig. Positiv till allt arbete. Behöver jag säga mer än så?! 😆 Love her Love her Love her! 😍😙❤
Värmde upp i terräng och kom sedan rullande på ett litet räcke, hon var stencool hela tiden. Ska även försöka fixa någon träning då hon är så fin! 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela