norahansen.blogg.se

Nipsu idag och igår

Publicerad 2016-07-13 22:03:38 i

Hallå  😄
Börjar inlägget med att säga att nu är det verkligen den tidpunkten på sommaren som jag njuter som mest! 
Nipsu trivs hos Broändas, har skött sig riktigt fint och idag var hon verkligen "on fleek" när jag red på planen! Kändes  framförallt avslappnad och väldigt mjuk i 
Kroppen. Superfin! 😆
Igår var jag ihop med Lina och Fia i terräng och vi red mest i skogen på små skogsvägar! Vi provade även att rida i vatten vilket jag aldrig gjort med Nipsu förr 😊 Hon skötte sig galant, inga problem  😉
Nu när jag inte har nått speciellt för mig och ingen press med något så har jag spelat lite piano, har tagit pianoletioner förr och det är nuförtiden såååå roligt att sitta vid pianot och spela😄 satt där typ en timme idag tror jag 😂
Bild från idag 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela