norahansen.blogg.se

Tävlingsdag.

Publicerad 2016-07-11 10:01:49 i Allmänt,

Hallå!  😊
Idag är det tävlingsdag, först på kvällen men ändå, OCH en viktig detalj - idag ska jag tävla. 
Jag och Nipsu ska idag på vår andra tävling tillsammans! Det är typ en klubbtävling. 
Det var inte så många anmälda alls, men det känns nog bara bra för vi behöver inte så stor publik 😉
Jag ska starta 50 cm och 80 cm med Nipsu, och jag kan nog ärligt talat säga att jag är nervös för den där 80 cm. 
Inte för att Nipsu och jag inte skulle klara det, vi har tränat på högre höjder.
 -så vad det gäller träning så är jag förberedd 😄
Men jag hoppas bara innerligt att Nipsu inte skulle stanna! Hon har ju blivit lite osäker då man har lagt upp hindrena lite högre, men försöker helt enkelt enkelt att inte tänka på det så mycket!
Bara fokusera på en bra galopp, och bra rytm hela banorna 😄 Och minnas att andas 😂
Detta är ju egentligen bara träning, bara på en annan plats!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela