norahansen.blogg.se

Tisdag - Onsdag -Torsdag 😄

Publicerad 2016-07-21 15:53:49 i

TISDAG - 
Red Fia pĂ„ dagen, vi var ute i terrĂ€ng pĂ„ grusvĂ€gar 😃 Fia frustade och taktade och var allmĂ€nt pĂ„ G, men var huuurr snĂ€ll och lydig Ă€ndĂ„ 😄 Det har varit superkul rida henne, sĂ„ Tack Lina 😙

Senare pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ var jag med mina vĂ€nner, vi var ute pĂ„ en flotte och simmade i vattnet och skrattade och hade oss. En rolig kvĂ€ll, men man frös ihjÀÀÀÀÀll dĂ„ man körde hem sen😂 đŸ˜”đŸ˜”đŸ˜”
Onsdag - Var hemma och tog det lugnt i början av dagen, lĂ€ste mest Harry Pother dĂ„ jag just har lĂ„nat den fjĂ€rde  engelska boken😍 (Harry Potter and The Goblet of Fire)
PĂ„ kvĂ€llen var det hopptrĂ€ning med Nipsu 😄 Det gick superbra och vi hoppade pĂ„ slutet en 90s bana! Övade mycket pĂ„ rytmen, och att vara stabil och att fĂ„ Nipsu att tĂ€nka framĂ„t 😊
Var Ă€ven pĂ„ promenad med Fia 😉
TORSDAG  - Idag har jag ridit Nipsu lugnt barbacka, bĂ„de hon och jag njöt fast det var stekhett đŸ˜„đŸ˜Š
Ska snart och simma lite tror jag 😉 det Ă€r typ 25 grader varmt nu, sĂ„ detĂ€nker skulle passa bra 😃

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela