norahansen.blogg.se

Allt möjligt

Publicerad 2016-06-02 17:42:11 i Allmänt,

 
Har lite allt möjligt att berätta, så det fick bli rubriken😄
Sista skolveckan börjar lida mot sitt slut. Det har verkligen varit världens roligaste vecka 😅
I tisdags var vi t.ex på klassresa till powerpark! Det är ett nöjesfält. 
Helt otroligt varmt var det, och värmen tog nog mycket på en. Men det var kul ändå, jag var på många berg och dalbanor. Bjuder på en lagom snygg bild på hur jag och säkert flera andra såg ut senare😂
 
Här är någon random bild från i måndags😊
Det har varit cirka 25 grader hela dagarna så har mest varit ute och njutit av värmen ❤️🌞
 
Över till hästfronten! 
Det händer väldigt mycket kring hästarna just nu, men det berättar jag inte om än 😆
Nipsu mår åtminstione helt bra. Hon och Deli går på bete vid ett ställe nu, det passar bra så här före ridlägren, Nipsu behöver väldigt mycket psykisk förberedning för det!
Jobbade henne idag på vår gamla ridplan, övade på galoppsprång mellan två bommar. Ganska simpelt. 
Hade ungefär 16 m emellan och jag fick in mellan 5 och 8 galoppsprång! Nipsu var pigg och framåt trots värmen. 
Igår så var jag ute på terrängtur på kvällen, superfint var det. Dock väldigt mycket kräk. Jag och Nipsu tränade på lugn och avslappnad galopp, och det höll i flera kilometer! Fint skötte hon sig!
 
 
Jag och Nike hade för några dagar sen en kväll som vi jobbade hästarna från marken och det var jätteroligt, Nipsu galopperade i slutet runt mig på en volt över ett hinder 😊
Nipsu i repgrimma 😘
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela