norahansen.blogg.se

Grattis Zicko <3

Publicerad 2016-06-06 22:15:00 i Allmänt,

Idag fyller världens bästa läromästare år!! Zicko blir 28 år idag, herregud, om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att han skulle leva ännu idag. Men visst gör han! :D
Zicko är enligt mig den absolut bästa läromästare till ponny man kan hitta. 
Pigg och halvgalen i terräng, men man kunde ändå alltid lita på honom. Om man råkade falla av så stod han alltid snällt och väntade tills man kunde kravla sig upp igen! 
Snäll och lydig i alla tillfällen på planen, men gav aldrig någonting gratis! Man fick jobba för det man ville, och om man som ryttare gjorde rätt så gjorde han det också! :)
Zicko  hoppade riktigt bra, åtminstone enligt mig! Han var bara ganska pigg då det gällde hoppning ;)
Stannade aldrig på hinder utan hoppade alltid, en riktig klippa i typ allt. 
Här är några Throwback bilder :)
 
 
 
 
 
 
 
Det här var ett trick jag lärde Zicko medan jag hade honom, PUSS!
 
 
 
 You will never be to far away, because I know we're close in hearts... 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-09 23:01:35

Grattis Zicko💕💙😄😍 helsningar Henrietta och Clara😄

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela