norahansen.blogg.se

RIDLÄGER -Check!✔️

Publicerad 2016-06-21 19:11:00 i Allmänt,

Två intensiva dagar med 15 små ridlägerbarn, 8 hästar, och cirka 4 hjälpledare, 😆😅
Tungt, men riktigt roligt! 😊 
Alla frågade hela tiden olika saker, och alla pratade i munnen på varandra, det var ganska knappt så mitt tålamod räckte till där i slutet mennnn...... 😜
Många av barnen var ju helt supersöta också! Man ska ju inte favorisera, men hade nog en favorit. Hoppas mina barn en dag har samma attityd som henne 😉😘
Måste säga ett stort tack till Ina som var min andra större ledare under lägret ❤️ WE made it! 
Och många tack till mina hjälpledare som ledde på lektionerna, ni hade verkligen humöret uppe och ni är guld värda! ❤️☀️😆
 Hade 8 ponnyer som arbetskollegor och alla ponnyer var superdupersnälla hela tiden och gjorde sååå bra ifrån sig på lektionerna. Älskar verkligen dehär ponnyerna, de är bäst 😘😍❤️ 
Nu tar jag en liten paus i några timmar, taggar för morgondagens hoppträning! Ska även hålla ridlektion då, men det är lååångt dit 😉
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela