norahansen.blogg.se

Summer tag :D

Publicerad 2016-06-29 15:05:00 i Allmänt,

Eftersom det är sommar nu så tycker jag själv att det är roligt att läsa summer tags på olika bloggar!
Så gör en själv, hope u enjoy!
 
Vad är ditt favorit sommarnagellack?
- Använder inte så mycket nagellack, men guld eller typ peach färg  är alltid fint!
 
Din favorit sommarklänning?
- Oj, har mycket klänningar som jag går med!
Jag gillar en klänning som min syster hade tidigare, men som hon nu inte kan ha mera. 
Den är vit och svart randig och går typ ner till knäna, lite 50-tals aktigt, men jag tycker att det är snyggt!
 
 
Din favoritsommar assecoar?
- Mina solglasögon helt klart, de är ett par pilotglasögon med orange kant. Love them!
 
 
Vad är din favorit body spray och parfym?
- Min Victoria Secret Body Mist, Sheer Love och en parfym från Bath and Body Works som heter Wild Madagascar Vanilla. 
 
 
Hur är vädret på sommaren där du bor?
- Ibland rätt så varmt, kanske 25 och emellanåt 30. Rätt regnigt, och ofta kallt...
 
Vad är det bästa med sommaren?
- Att få rida, att det är varmt och att man är ledig från skolan... det finns hur mycket saker som helst!
 
Vad är dina planer inför den här sommaren?
- Alltså det som är kvar av den då ;)
Att rida och fortsätta utvecklas ihop med Nipsu. 
Och att ha kul med kompisar och bara njuta. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela