norahansen.blogg.se

Mycket på g

Publicerad 2016-03-14 20:55:08 i Allmänt,

Har just nu tusen saker som händer i mitt liv, massa saker som jag måste besluta. Och allting - helst nu. 
Hur ska man kunna fundera på olika saker på en och samma gång? Och få möjliga bästa resultat?
Enligt mig får man ta en sak i taget. 
Här får ni en liten lista, det hjälper mig säkert om jag lägger upp det så. 
(eftersom det är saker som är rätt osäkra ännu, så avslöjar jag inte helt allt 😉)
 
- Jag ska rida en ny (väldigt fin) häst 😉🦄 
- Fatta ett mycket tungt beslut om vad jag ska göra med min framtid inom ridsporten. 
-  Planera 2 olika resor utomlands
 
Dessutom:
- Har vi utedag imorgon
- Jag ska på tävlingar nästa helg🐎
-  Nipsu har fått ett sår på benet som har svällt upp, så det måste behandlas noga. 
- Min bästa vän fyller år imorgon 🎉
 
Det här var nog lite flummigt, knappast intressant att läsa.  Men det hjälpte mig 😂 Vi hör sen, Godnatt! 💤
 
Jag och PR 😍

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-04-24 15:13:09

Hej! Det var ett tag sedan du skrev detta inlägg och jag undrar ifall du kan skriva om det tunga beslutet du har tagit om din framtid inom ridsporten :) skulle vara kul att få höra! :)

Svar: Ska nog skriva om det, bara jag får tid och lust :)
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela