norahansen.blogg.se

TMI tag

Publicerad 2016-03-26 12:00:00 i Allmänt,

Min kompis Ina som har bloggen nouw.com/joyride och gjorde den här tagen och hon skrev att den som tyckte att det verkade roligt så skulle göra den. Jag tycker det skulle vara kul- så vi kör!
 
1. Vad har du på dig just nu?
- Ett par turkosa jogginbyxor och en fluffig, dödsskön tröja med en enhörning på ;)
 
2. Någongång varit kär?
- Mer intresserad
 
3. Har haft något jobbigt break-up?
- Nej
 
4. Hur lång är du?
- Cirka 164 cm tror ja?
 
5. Hur mycket väger du?
- Kanske 47-48?
 
6. Några taturingar?
- Näe
 
7. Några piercings?
- I öronen!
 
8. Otp?
- Katniss och Peeta i hungergames!
 
9. Favorit tv-program?
- Svenska hollywoodfruar!
 
10. Favoritband?
- Inget alls
 
11. Någonting du saknar?
- säger som Ina, sommaren. 
 
12. Favoritlåt?
Faller - Norlie & Kkv
 
13. Hur gammal är du?
- 15, fyller 16 i september
 
14. Stjärntecken?
- Jungfru
 
15. Någonting du vill ha hos en partner?
- Trygghet och humor ;)
 
16. Favoritmotto?
- Better to fight for something than live for nothing.
 
17. Favoritskådespelare?
- Amanda Seyfried
 
18. Favoritfärg?
- Vit, rosa, blått
 
19. Hög eller låg musik?
- Hög, oftare än låg i alla fall.
 
20. Vart går du om du är ledsen?
- Ut med hunden, eller till stallet. 
 
21. Hur lång tid tar det för dig att duscha?
- 10 minuter
 
22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen?
- 1 h om jag skyndar, annars tar jag det otroligt lugnt på morgonen, så 1 och en halv. 
 
23. Någongång varit med i ett slagsmål?
- Typ när man var mindre och bråkade med sina syskon ;) Inget allvarligare. 
 
 
24. Någon turn-off. 
- När vissa människor duger att prata med, och vissa inte. 
 
25. Någon turn-on. 
- Jaadu... måste fundera ;)
 
26. Andledningen till att du började blogga?
- Gillade att skriva och kan kolla tillbaka på gamla minnen nu!
 
27. Rädslor?
- Ormar kanske? och att bli instängd i jättetrånga utrymmen!
 
28. Senaste saken som fick dig att gråta?
- Lite underligt, men då min telefon slutade funka och jag önskade över allt annat en ny.
 
29. Senaste gången du sa till någon att du älskade dom?
- Typ förra veckan. 
 
30. Meningen med ditt bloggnamn?
- Jag heter Nora Hansén :D
 
31. Senaste boken du har läst?
- Harry Potter och halvblodsprinsen
 
32. Boken du för tillfället läser?
- samma. 
 
33. Senaste programmet du såg?
- Någonting på TV4, minns inte vad det var?
 
34. Senaste personen du pratade med?
- Mamma!
 
35. Förhållande till den senaste personen du sms:ade med?
- Hon är min "stallchef" :)
 
36. Favoritmat?
- Risgrynsgröt <3
 
37. Plats du vill besöka?
- Dubai, och Curacao. (I sydamerika)
 
38. Senaste plats du besökte?
- Stallet :)
 
39. Är du kär? 
- Nepp
 
40. Senaste gången du har blivit förolämpad?
- Kan inte komma ihåg, längesen!
 
41. Favoritsmak på godis?
- Chokladigt <3
 
42. Vilket instrument spelar du? 
- Lite piano
 
43. Favoritsmycke?
- Kanske mitt kors för att jag har fått det av min Fammo, och en fjäril och ett armband från Snow of Sweden. 
 
44. Senaste sporten du utövade?
- Ridning!
 
45. Senaste låten du lyssnade på?
Där jag hänger min hatt - Norlie & Kkv
 
46. Senaste gången du var med någon?
- Underligt formulerad fråga, men tidigre idag?
 
47. Vem borde svara på de här frågorna nu?
- ALLA!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela